Nu peppar vi metalkids!

My gypsy road can't take me home
I drive all night just to see the light
My gypsy road can't take me home
I keep on pushin' cause it feels alright

Yes, imöro är det gig
som gäller! Peppar som fan! Sandra m.fl kommer och kikar, stefan och sören kommer dock inte och det gör inte morsan heller - kul. Mitt största fan sviker mig. Men jag får väl skaffa mig ett nytt största fan imorgon, haha. Det kommer nog bli bra tror jag, eller jag vet att det blir grymt. Säger som min granne; Tillsammans är vi metal. T-R-U-E.

Har varit hemma och laddat hela kvällen och det kommer fortsätta så. Är supertrött så det blir en "tidig kväll" vilket innebär (Nat-time) ca 01.00. Jag är sämst på att lägga mig i tid. Wft, vi åker inte förrän 13.00 imorn och rockstars är inte finslipade. Höhö. Måste dock säga att jag är fett ledsen över att inte vara på premiären av Remember Me med hetaste Pattinson i huvudrollen!

Lite musiknyheter måste jag också tillägga. New York Dolls kommer till Sverige april! Det visste jag fan inte. Bad, Nat. Dessutom har jag ännu en gång glömt något! Vart ju så skrämd av Jay-Z- chocken att jag glömde att nämna att även The Kooks kommer till P&L! Det är positivt, men jag vet inte. Funderar starkt, mycket starkt på SRF nu!

Spelas nu;

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0