Love is like a bomb, baby, c'mon get it on


Mornin darlings! Lovely weather, isn't it? Nä, det är på tok för kallt. Vafan. Precis när man tänker att nu har våren fasen kommit, man har dragit på skinnjackan och använder endast tygskor så kommer det snö igen. Hallå? Visst solen lyser gött idag men det är forfarande -4 grader, inte kul.

Sitter här och lyssnar på mina hjältar och samlar mig lite innan det är dags för skolan. Musik- och gehörslära, ensemble och sist - but certainly not least - fitthelveteskulturhistoria. Det finns typ ingen som kan förklara varför vi har den kursen! Skitkurs! Sen fyller brorsan år idag så hela eftermiddagen kommer gå åt till att käka tårta. Nomnom? Nä, tycker inte om tårta, haha! Måste kanske köpa honom någonting men jag är ju så förbannat snål!

Jaja, jag kan gläjda mig åt att ytterliggare en biljett har kommit till min samling. Woohoo! I LOVE GRATISBILJETTER! Hoppas på en Sweden Rock nu också innan de tar slut... Jag vill så gärna på den! Cinderella kommer ju! och Aerosmith (utan Tyler), Ratt, Nazareth och Gary Moore också! Nä, nu ska jag gå till skolan och träffa lite godingar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0