Kärlek

Det finns två låtar som jag nöter nå så otroligt just nu! Ni kanske känner igen textraden "Well, I'm not the world's most physical guy but when she squeeze me tight she nearly broke my spine"?
Om inte så fortsätter det "Oh my Lola, lalalala, Loooooolaaa". Just det Lola med the Kinks!

Den andra jag totalt nöter är HIM's Scared to Death. Låten är förbannat bra trots att den är fjollig för att vara HIM. Men även om låten är bra så är den inget emot videon! Jag blir urfjantig, lite varm, tappar talförmågan, kvider och smälter likt snön gör i direkt solljus! HAN ÄR JU SÅ FÖRJÄVLA SNYGG! Ville Valo är och kommer alltid att vara het. As long as he doesn't have mustach... Då ser han faktiskt lite creepy ut. Men i videon, fy vilken het människa! Vill ni också se, klicka här! Nu ska jag sleepysleepa och drömma sött om Valo tror jag!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0