I want your psyko, your vertical stick



Lady Gaga är faktiskt en aning grym. Mest för att låttexterna är totalt radikala, perversiteten är grov men fan så bra beskriven & gömd, kläderna totally crazy. DET ÄR COOLT ATT VARA SIG SJÄLV.

Hes som aldrig förr idag.
Hostar gör jag också. Har haft en lektion på hela dagen, gött, men inte så skönt när den började 15.15. Ska strax ta fram min Ben & Jerrys och smaska lite. Bra för halsen! Cookie Dough ♥. Fick också nyss reda på att den gamla gubben Meatloaf släpper nytt i vår! Man blir aldrig för gammal va?

Dessutom kan jag ju säga att Guns N' Roses eller Axl och hans nya band (som jag säger) skulle spela i Sao Paulo i Brasilien igår. Det var tydligen ett stort kalas! Men dök grabbarna upp? NO! Gästerna fick vänta i timmar innan de fick veta att bandet hade ställt in! What the fuck is wrong with them?! Axl fasoner. Så om Guns N' Roses inte kommer till SRF blir jag inte förvånad och jag kommer att ge alla ett fett; vad var det jag sa?
/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0