I scream my heart out, just to make a dime

Var på utvecklingssamtal idag. Usch, tycker inte om sånt men det gick fint. Några riktigt fina kommentarer, funderingar över betyg och åter igen skäll för att jag är alldeles för stressad. Jo, tack, jag vet att det är så. Jag springer runt och stressar fastän jag kan chilla. Inte så bra. Men jag är rätt nöjd ändå.

Beställde nyss hem ett par varor från H&M. Jag tänkte att jag ville ha en ny bikini till jag åker så. Och ett par nya ballerinaskor också. Great. Ska shoppa som fan i Florens, hihi. Jag menar, jag är ju inte som alla andra och köper därför inte heller mycket av mina kläder där andra gör det. Charmant. Nä, nu ska jag dra till bynn ô träff o mormor! Heja

Ps. grejerna jag köpte:


Rätt typiskt mig ;)
/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0