I saw the colossal landskape

    
Wolfmother

Trevlig kväll igår med Madde, Cherry och Amanda! Satt hos Cherry och tog oss ett par och letade skjuts. Fick till slut (pinsam sanning) skjuts av två traktorer (EPA u know) till ishallen där hockeykillarna hade avslutning. Kulkul. Passar väl inte in så bra bland hockeyboysen men ja.. Det var kul att se när Amanda blev uppraggad, höhö ;)

Vaknade imorse och var lagomt seg, tvättade håret, kollade mig i spegeln och VA FAN?! Hela överdelen av mitt vänstra öra var helt knallrött och torrt. Jovisst ja, jag hade ingen mössa när jag gick hem igår i -21, hade visserligen skitont i örat när jag kom hem men tänkte att det var som det brukar liksom...Men icke, jag har förfrusit överdelen av mitt fuckin öra.♥

Har jobbat hela dagen. Hemma på paus nu och ska tillbaka vid åtta. Gör mig inget eftersom jag inte vill på något "alpparty" eller så. Wft, de gillar inte mig anyway, haha, och jag är väl inget fan av dem heller. Så ikväll blir det baren för att servera raggarfolket ist! See ya
/Nat




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0