I keep on pushin and it feels alright!


Inte så rockig bild, men jag är metal iaf.

Sitter och lyssnar på Cinderella medan jag drömmer mig bort. Fuck it, jag vill så förjävla mycket på Sweden Rock. Hade jag fått bestämma hade pengaträd faktiskt existerat. Och en existens utan ångest hade också funnits. POINT. Helgen har verkligen bevisat det här med att; om man är medveten om sina val eller icke val (för om man inte väljer så är det ju också ett val, eller hur?) så får man ångest på något sätt. Före, under eller efter spelar liksom ingen roll. Det är faktiskt a true story.

Bengts ord gjorde min dag men jag undrar fortfarande hur Cissi värderar... Hennes betygsättningar är ju lika värdelösa och knasiga som hennes frågor. Hm, men rockfarfar skulle lösa mysteriet, haha. DHW om en timme - nu väntar maten!

/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0