I am scared to death...


Yes, såhär ser HIM's nya skivomslag ut för er som inte sett det än. Screamworks som den heter har gjort stor succé. Även hos mig. Har studerat låtarna nu ett par veckor och kommit fram till att jag verkligen gillar dem! Heartkiller och Scared To Death är favoriterna, check them out! Har även accpeterat och välkomnat Crashdïets nys singel Generation Wild. Skulle faktiskt vilja säga att den är i klass med gammalt material, de är värda massor med belöning de där grabbarna! Jag reser mina händer och applåderar!

Blir ingen skola för mig imorn heller.. fyfan vad jag hatar att vara sjuk... Men ja, jag vill ju bli frisk så snabbt som möjligt och då är det bäst att vila och inte anstränga sig. Så nu blir det att dejta kudden så att jag kan gå riktig dejt på lördag! :) Nattinatt rock n' roll fuckers

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0