Fuck you very much

Alltså hur dum får man vara från en skala 1 till 10? Man säger nej första gången, nej andra gången och varför skulle man då inte säga nej tredje gången också? Jag tycker faktiskt nästan synd om dig eftersom du verkligen tror på dig själv. Eller nej, det gör jag nog inte. Jag tycker synd om alla personer som har blivit utsatta för dina dåd. Usch. Vidrigt, jag blir äcklad. Det nästan värsta är ändå att du lyckas få så mycket folk att tycka om dig, får folk att acceptera att du är ett manipulerande svin. Du kunde ha varit bra, om du hade brytt dig om folk, om du hade visat att du brydde dig. Menmen, ditt alter ego kommer före allt. Förbannade kukhuvud. Väx upp någon gång och lär dig att folk är mer än dina leksaker, jag hoppas du får smaka på din egna medicin snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0