bam-ba-lam



Kom till skolan i morse och så var halva lärarstyrkan borta så vissa lektioner var borttagna. Fast jag visste att det skulle vara så, det gjorde tydligen inte alla andra. Haha, ni ska inte skylla på mig grabbar! Tror ni jag har koll på era lektioner eller? Haha, mongon. 

Var nyss på lite härlig dans, jävlar var det länge sen jag dansade i studio eller?! Det var grymt skönt att kunna se sig i spegeln vill jag lova! Sen var jag helt ensam med mina gamla dansskor och Kate Bush (Wuthering Heights). Jag hade förberett mig på att det skulle gå dåligt men det gick faktiskt bra! Jag har tränat knät bra!

Ska snart (tror jag) fara med Ulrica och Marina och handla lite maaaat. För imorn mina vänner så far jag och tjejerna ut i skogen. Utan mobiler och datorer. Ulricas stuga är bland det bästa som finns! Dock måste jag plugga när jag kommer hem, till matteprovet och sen läsa på inför mitt radioprogram i engelska imorn. Fy sjutton.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0