early bird gets the worm



For our own insanity, let's take a walk my love.
La mig inte förrän vid tre igår, jag var inte ett dugg trött.
Jag fick alldeles för mycket att tänka på och det känns så fel
för jag vill inte gå igenom samma sak igen. Det går inte.

Ozzys nya album har tyvärr inte fått bra recensioner av aftonbladet. Och jag vet inte om jag tycker om det så mycket heller. Det låter så påkostat på något sätt. Det är fortfarande Ozzy men jag har inte fått in feelingen för albumet än. Aftonbladet säger att det är svårt att hitta glöd, att melodierna är fattiga och att det inte är djupt nog.
Äh, the Prince of Darkness can afford to make a misstake or two.


 

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0