Sister sayin in her sleep

Fyfan så jävla trött jag är. Helt sjukt. Direkt jag kom hem igår så kändes det verkligen att jag hade gått för mycket på knät så det fick bli kryckor - som doktorn på p&l hade sagt att jag skulle behöva även när jag kom hem. Kryckmongot natalie.

Jaha, ville ni kanske se lite bilder från denna vecka? Det ska ni fan få se också!

Julian Casablancas

MIKA

Hoffmaestro

NOFX

Skumdum

Alice in Chains


Them Crooked Vultures





Kent

Billy Talent

Lilly Allen

Patti Smith

The Hives fick heta The Hiv för kvällen

The Ark


Mmm, sen var det ju såklart en massa öldrickande, sångstunder och snarare tidiga mornar än sena nätter. Tack alla som var med och gjorde veckan rock n' roll!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0