jamen hejdu

JAG ÄR HEMMA OCH JAG SITTER I MIN SÄNG - en dag för tidigt....
P&L slutar inte förrän imorgon men i torsdags natt bestämde sig min knäskål för att falla ur plats så nu är det, once again, fucked up. Var till sjukan flera gånger och fyllt med vatten och svullet är det.. så nu blir det lugnt - tills på lördag för då är nästa festival!

Jaja, jag missar Fogerty och Sonata men annars har jag sett det jag ville se. Har dock dåligt samvete för att jag inte han jobba liksom. Menmen, det var okey sa de som var ansvariga, hur lugnt som helst.

Bilder kommer inom kort, är jävligt trött just nu men de kommer. Them Crooked Vultures, vad fan ska man säga? Helt jävla underbart! Såklart tog jag mig längst fram till staketet och fick skrika ut min lycka över att se dem. Dave är ju förjävla snygg egentligen. Mm-m! New Fang var helt klart bäst!

Alice in Chains, jag erkänner att jag var skeptisk till nya sångaren, hur han skule vara live men jag gillar senaste plattan. Men det var då inget att oroa sig för! De var riktigt jävla bra! Vilken känsla, vilken energi!

Kan berätta om fler band sen, ska ta en kopp te nu! C ya

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0