you got the fire, baby, I got the heat, can you handle it?

Love and Affection - Def Leppard ♥
Fortfarande sjuk, menmen, jag är inte sjuk särskilt ofta så.. låt gå då! Musiken håller mig ju sällis så det är lugnt. Men det blir nog ingen skola för mig imorn, fast jag vill eftersom vi har ensemble. Tror visst vi har nytt shema från imorn också. Vi byter shema hela tiden! Wierd. Satt nyss och kollade igenom lite bilder från London och fan vad jag saknar den staden! underbart vacker (till fasaden sett iaf ;)), schyssta människor, grymma pubar och bäst shopping! Mm, man kan inte annat än att sakna det stället. Men nästa gång jag åker så kommer vännerna vara hemma hoppas jag, haha, de hade farit på semester just när vi var där.


Det där är the random dude som jobbade på hard rock och som frågade efter autograf, haha tokstålle! Och skratta åt mig bäst ni vill för jag var så dragen där så jag vet inte vad. Seriöst, min mamma hade aldrig sett mig så förut, jag ville över allt och ingenstans! Började kvällen med att jag gick och köpte mina första alkoholhaltiga drycker helt lagligt i en liten butik, sen gick vi till hotellet, drack upp dem, drog till Hard Rock, åt och drack lite mer (blev bjuden på drinkar av killarna i baren), drog vidare, blev uppraggad av manliga horor på Leicester Sqare (har aldrig varit mer förvånad tror jag), rockade fett på the Crowbar i Soho och sen var jag så trött och hade svenont i fötterna så vi åkte hem och där däckade jag direkt och vaknade utan att vara ett dugg bakis, that's awsomness! :D

/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0