Te + Zeppelin = myskväll ♥

japp, jag skippade pluggandet runt sju och började spela gitarr ist. Much better! Sen ledde det ena till det andra - alltså gitarren ledde mig till pianot - sen slutade det med att jag skrev två låttexter. Skönt att göra något kreativt av mina känslor. Nu sitter jag här med en stoooor kopp te i ena handen (nej, jag tänker inte spilla den på datorn) och lyssnar på Zeppelin, underbart! Men nu är det dags att dejta kudden tror jag, skola imorn ju! Specialidrott direkt på morgonen och mitt knä är fucked up. Still fucked up*. Kan ju inte sitta på huk en gång, så nu ska jag få ny operation inbokad. Undrar hur lång tid det tar innan jag blir kallad. Hoppas på att det blir efter april denna gång. Jag vill inte gå med kryckor på hal is igen! But we'll see. Sleep tight and have some rock n' roll dreams you guys!

/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0