Je e dunderklumpen, ifrån dunderrrklumpen

de e ett jämtländsk fjäll!
Har varit bättre idag men har fortfarande hög feber och huvudvärk. Fy. Har haft så otroligt tråkigt och det har jag fortfarande, men jag har gjort en del saker som jag länge har tänkt göra te.x. lagt om luggen (jag vet, det tar ju knappast lång tid), gjort shorts av mina gamla jeans, målat naglarna, sytt om en långkjol till en kortklänning och lite annat smått och gott! Härligt! Har inte kort på klänningen och shortsen än för jag är inte helt klar med dem. Men snart, och då kommer det upp några bilder. Anledningen till detta ryck måste nog vara att jag är så otroligt pepp på sommar nu! Eller först Italien, sen sommar! Det jag ser fram emot mest just nu är nog Sonisphere och 18-års dan. Två dagars firande är väl inte helt fel, höhö, right?



Feberyra månne? :s
/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0