I ♥ hard rock....!



och ROCK o METAL o HEAVY METAL också förstås! Fattar inte hur vissa kan anse att hårdrock, metal och heavy metal är samma genre - för det är det verkligen inte! Can't you see; hard rock = 10 snäpp hårdare än rock, metal = 10 snäpp hårdare än hårdrock, och slutligen heavy metal = 10 snäpp hårdare än metal! How simple is that!
Ibland önskar jag verkligen att jag var född nångång på 70-talet (innan -75), så att jag skulle fått varit i den ålder jag är nu fast på 80-talet och liksom varit med under storhetstiden för alla de banden jag älskar så mycket! Hm, sjukt. Fast då hade jag fyllt 40 i år (om jag var född -70), det hade inte varit så grymt men jag hade varit en cool rocktant, haha, som fått se alla de häftigaste banden när de var som bäst! Eller vem vet hur det hade varit? Med tanke på att det är min mor som har raised me to be a rocker så kanske jag hade varit ett stort rockabilly fan? Inte för att jag inte gillar rockabilly, för det gör jag, men bara att min morsa antagligen hade uppfostat mig på ett annat sätt - eller hur?  Hmm, det är lätt att sväva iväg i den där drömmen och det gör jag rätt ofta. Det är inte så bra när jag har annat som jag borde konsentrera mig på. Som t.ex att lägga mig i tid ist för att lyssna på massa musik mitt i natten och sen sova bort halva dagen! But so what? Music makes my life happy!


/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0