honey, i'm home!

Nu är jag hemma igen! Har nämligen varit i Ludvika de senaste dagarna, trevligt trevligt! Sandra fyllde ju 18 i tisdags och det fyller man bara en dag, en gång så det var ett måste att åka ner! Haha, hade smygplanerat med hennes mamma i flera dagar eftersom Sandra inte visste att hennes mamma och hennes karl skulle komma ner, hihi, så när vi kom till Kinarestaurangen strax efter fem (Sandra hade argumenterat med de andra om varför de vart ta det så tidigt!) så var de där och väntade allihop (ja, för några av sandras andra kompisar var också där; Sofia, Adam, Rikard och Rasmus)! Tjenatjena bananbanan! Det var iaf en mycket trevlig kväll! Hon fick en bil, det ni! Idag var jag med henne i skolan också, fattar inte allt av vad de håller på med på den där skolan eftersom det inte är mitt område direkt! Sen åkte vi hem till Malung. Buss hela vägen, usch. Jag blir alltid yr i bollen efter att ha åkt buss.. Fy! Sen fick vi vår första åktur med en jämnårig polare, nämligen Malin Bornstedt! Kändes lite sjukt att åka med någon av sina jämnåriga liksom, haha! Nä, mamma är seg maten så jag får ingen mat förrän nu! Tycker verkligen inte om att käka såhär sent! Ögonlocken börjar bli rätt tunga nu dessutom. Hoppas att maten blir klar snart så att John Blund inte hinner att fånga mig, haha! Imorn blir en jobbig dag. Ska gå till det där stället jag absolut hatar att gå till. Kan inte detta helvete ta slut nu? Det hoppas jag! Jag håller modet uppe och humöret också för den delen!

hjärtegull :)

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0