hej, självkritiker!

Jo tjena.. Det är verkligen inte min dag idag. Klagodagar är inte mina dagar - till synes. Vissa vet hur ofta jag klagar på mig själv och det är verkligen inte för att få någon respons utan snarare för att jag vill bevisa för mig själv och alla andra att jag har rätt och att det inte stör mig att jag har rätt (but ofc it does). Lite invecklat, men whatever. Jag tycker inte om mig själv så är det. Men liksom i övrigt, förutom att jag är så långt ifrån snyggast i världen som det går så; vad är det som jag gör så himla fel? eller VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG?! Det är den enda frågan jag vill ha svar på som jag aldrig får på. Eller ja, den har ju några följdfrågar men annars är det den stora frågan. Så nån kan ju ta och våga berätta det för mig nu tycker jag.

Så nu har jag fått ur mig lite av allt dåligt, känns lite bättre.
/Nat 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0