Happy new year guys! 2010 better be good....

Jaha, hoppas att alla hade en bra nyårsafton. Det hade jag iaf, riktigt bra med tanke på att jag inte hade några som helst förväntningar. Dock tycker jag nyår är lite överskattat så jag ser på det som en lyckad fest ist! Är en aning bakis men what the fuck, it was well worth it, haha. Bortsätt från några bensträckare för att hämta vatten och lite andra saker, blev det att dra sig ända till lite drygt två! Menmen, lätt hänt om man lägger sig vid nästan sju på morron...
Nog snackat om det gångna! Vad ska man förvänta sig av detta år? Vilka positivta/negativa saker kommer att ske? Vad ska man ändra hos sig själv detta år? Mycket att fundera på! Fyller 18 i år och det är jäkligt positivt i mina ögon!



/Nat 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0