come on nat?

Jag vill inte mer. Jag tycker jag inte gör annat än att sova, äta och plugga. Får man någonsin credit för det då? Nepp. That's depressing. Sen har jag ju den underbara egenskapen att ta hand om alla andra före mig själv. Jag har svårt att vara självisk, jag kan liksom inte säga nej och det vet jag om mycket väl men jag kan liksom inte bara lägga av.. Hm, sen är det ju fett jobbigt här hemma just nu just pga. att vissa är extremt själviska. I min värld finns du inte. Nu hoppar vi till något roligt istället som, som... som att jag älskar att gå estet! Haha, sjukt roligt är det. På många sätt är jag glad att jag valde Malung; har bland Sveriges bland lärare (de skällde ut mig i sthlm typ, för att jag ville gå på deras skola när jag hade bland de bästa musik lärarna som går att få tydligen, ag sparar ju pengar på det, jag behöver inte gå i en klass med 30-50-100 pers och få mindre spel/sångtid i veckan, dessutom kommer jag ev. att få välja ett trejde instrument vilket jag aldrig att hade fått annars typ, vi har bra sammanhållning osv. Det negativa med att stanna kvär här är; detta är Malung - byn som gud glömde bort daaah, vårat läge gör det svårt att få hit föreläsare vilket man gärna hade velat ha (som i sthlm där deep purple var och föreläste...), det är lite svårt med spelningar... vi gör mycket på liten scen och man vill ju vidga sig lite, bredda vyerna liksom! Menmen, jag är glad att jag är där jag är för vi har skitkul! Man blir lite skadad, som Bengt så fint sa en gång! Nä, nu blir det läsa lite bok och sen ska jag sussa! Ska till fabbo doktorn imorn och snacka om mina cp knän... blä. Hoppas jag får han snygga jag hade förra gången ;) Haha, sleep tight guys!



/Nat


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta bort första klammern! Du har ingen slutklammer! Bokstavspolisen!

2010-01-17 @ 23:34:57
Postat av: Anonym

va?

2010-01-17 @ 23:40:35
Postat av: Nat

What?

2010-01-17 @ 23:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0