Wierd stuff

Tjenatjena bananbanan! Var med godingen Natalie (det är alltid kul att umgås med någon som heter likadant) igår, stört som vanligt och supertrevligt! Idag blev jag tidigt uppringd av Sanduru, fixade mig och så drog jag bort till henne för att sen vandra runt byn lite. Letade upp Kissis presenter, höhö. Så roligt! Ikväll ska jag dra till henne, käka tacos och ha massa trevligt med några riktigt härliga pojkar och flickor! Ja, anledningen är att Kissii fyller 18 år idag! Woohoo! Tusen grattis!  Jag hoppas på en super kväll, vilket inte kommer att vara svårt med det gänget! Nu blir det att hoppa in i duschen och sen slå in lite paket! Ciao


Grattis föfan din lilla skit!

/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0