When the wheels touch ground

Usch, det är inte ofta du gråter men när du gör det, gör det så otroligt ont i mig. Men du klarar det! What doesn't kill you makes you stronger! ♥

Bra dag, lite wierd bara. Förbannade cpgubbar! Stora, feta, äckliga, sura gubbar borde inte ha jobb. Menmen, det finns ju folk till allt, eller hur är det man säger? Dock tycker jag det finns för många som är utsedda att förstöra andras liv. Eller är vi alla gjorda för att krossa ett och annat hjärta? Meningen med livet är nog inte 42, haha. Det finns ingen gemensam mening med livet, alla har olika meningar, right? Fina funderingar. Nä, jag kanske skulle vrida på volymen på max, dra på min favvolista på spotify och städa klart rummet? Imorn bär det av till Falun för att kika på högskolan och assistera Fredda när han spelar in treorna! Trevvlä!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0