saknar

jag saknar; London, Johanna, Kat, kissarna, Sthlm, mitt gamla liv, sommarkvällar, förfest med Yrsa (det är något speciellt), balett, streetdance, friheten man hade som liten, tillit, trygghet, ork m.m.

Fyfan, vissa dagar är värre än andra. Igår var den värsta på länge. Trodde aldrig den skulle ta slut, men Yrsa räddade mig och vi stack ut på en promenix. Sen kom vi på något så otroligt bra men vi får se om vi förverkligar idén. Hoppas det! Sen fick jag reda på IDAG att vi har prov imorn. För lektionen då de bestämde det var jag sjuker så det var ju fint, jag som har siktat mot ett MVG... den chansen är nog borta..FUCK! Men jag hoppas jag kan det mesta iaf, vilket jag nog kan bara att jag tycker att jag formulerar mig så ologiskt. För visst är det så? Det tycker man alltid! Så nu blir det lite Elton och att trycka ner näsan i historiaboken för att återuppliva minnet!

Btw, tröstshoppade lite igår också, thihihi ;)
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0