Såhär ska det se ut!


nu är tänker jag säga precis vad jag tycker om Guns N' Roses eftersom det är så många som frågat om jag inte ska på Sweden Rock eftersom dem kommer dit. Alla mina vänner vet att jag har varit ett stort Guns N' Roses-fan och det är jag fortfarande men bara av det gamla GN'R! Jag skäms över vad Axl Rose har gjort med GN'R och anser att han nästintill smutskastat bandet! Det låter inte som guns n' roses, de ser inte ut som dem, wtf det är bara EN originalmedlem! När de gjorde sin "jätte comeback" så försökte jag lyssna men besvikelsen blev stor och sen dess har jag totalt skitit i allt vad "nya" Guns N' Roses har haft att erbjuda.  Jag lyssnar endast (och då menar jag endast) på dem som dem var mellan -87 till ungefär -94 - alltså då Slash och Duff var aktiva. Så till er som har frågat om jag ska på SR; HELL NO! Om det ska vara något så ska det vara Velvet Revolver med både Slash, Duff och Matt Sorum! Och de låter mer som GN'R än vad GN'R gör. De låter helt super, jag gillar dem skarpt! utan Slash och utan Duff är det inte värt att se! Det är vad jag tycker, punkt.

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0