My lady's on the fly and she's never coming back

my love is like a steam train rolling down the tracks
Heartbreak Station - Cinderella

Var nyss nere och hämtade det jag beställt från Nelly, nice! Allt passade perfa, eller ja vänsterskon var väl pyttelite större men den sitter fortfarande som ett smäck. Jag är trött som en sate och har feber, jag mår fint ändå. Jag kämpar, haha. Just nu spelas favvolistan på Spotify och jag kurerar mig med te! En månad till fighting, två till Italy och tre till sommar, fyra till sommarlov, fyra och en halv till P&L, fem till dbv och sex till Sonisphere och 18 år, that's sweet!
glömde något igår btw. Jag saknar; Sandra. Det är liksom så självklart att jag glömmer bort att skriva det, haha.



/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0