Matte B suger ---


Fy fan, jag har äckligt mycket ångest. Har pluggat massa saker under veckan men glömt bort matten varenda dag. FUCK. Har liksom prov imorn och jag vet att om jag hade hunnit göra klart kapitlet eller kommit ett par 20 tal längre fram så skulle jag faktiskt klara ett VG på det här, men icke. Ska försöka hinna med så många tal som möjligt ikväll, men jag nöjer mig med att få G i hela kursen iaf! Hatar matte... Och så vart jag så sur när det är asfint väder och superbra fäste i spåren - och jag glömde knäskydden -.-. Jag kan inte träna utan dem för då vet man aldrig vad som händer. Menmen, just nu lyssnar på In the Mood (wft, är det morfar som smittat månne?!) och hoppas att jag inte har början på magsjuka för just nu känns det så.. uuuuuuuuusch

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0