I'm a madman don't you know



Sitter och myser i min gamla skoltröja, Elton håller mig sällis och en stor kopp te väntar på att bli drucken. Spelningen gick faktiskt riktigt bra. Bättre än vad jag trodde det skulle göra. Åh, jag blir så himla glad när folk säger att jag har utvecklats och att de blev förvånade! En av dem var min gamla lärare Anneli, hon är en riktigt härlig en! Hon och Evelina var där och kollade och hon (eller båda rättare sagt) har liksom varit med från början av min "karriär" så det var lite kul. Sen var ju några av mina klassisar där också, vilket också stärker en lite. 

Glömde skriva en sak igår kom jag på också. John Fogerty kommer till P&L, super! Jag må vara skank/pudel i hjärtat men pudelrocken vore ju inget utan den ursprungliga rocken! Annars tycker jag inte P&L har så mycket att erbjuda i år, än dvs. De har nog inte släppt sin stora bomb än, haha. Nä, nu ska jag dricka upp, fixa mig, sen blir det sängen!
/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0