Fuck yää!



Status Que till Mora och MALUNG/SÄLEN (!!!), lätt jag ska dit! De håller nog inte på så länge till och man vill ju liksom se dem även om man kanske inte är världens störsa fan, haha! Men liksom varför till Mora av alla ställen? Är sjukt pepp på sommar och festivaler nu! P&L, Sonisphere och sen blir det garanterat lite fler konserter!

Har jobbat idag, inte kul. Har sovit konstigt och djupt inatt så min nacke är helt sne och jag mår illa as hell. Trodde jag skulle spy där ett tag... Vart ännu värre när pappa började snacka om att vi skulle käka på Kinesen. Uuuu!
Ge mig det liv jag vill ha, fan! Eller åtminstånde ett liv utan kronisksjukdom och sjuklighet överhuvudtaget!

/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0