visst är julen hemsk men jag står ändå i leende

Ja, jag vet inte alls. Jul är verkligen inte vad det brukade vara. Trots att vårat julbord och middagen var den bästa på flera år! Ett par nya vantar (jag tappade bort EN vante på vägen från skolan...), en del pengar och en kompakt systemkamera rikare är jag dock. Jag önskade mig ju en systemkamera som inte var sådär överdrivet bra så den duger gott och väl tror jag. Det var svårt att ställa in och svår att lära sig så det kommer att ta ett tag innan jag kan ta några snygga bilder, haha.

Tjock av all maten är jag också, jag fortsätter att stoppa i mig trots att jag är asmätt. Men what the fuck, it's christmas!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0