The love of my god

        Tumblr_ldg42eygzx1qd16zbo1_400_large
Guden hjälper mig igenom allt.

Nu har vi officiellt jullov. Som man har längtat! Förutom sommarlovet är detta det enda lovet det här året som jag inte kommer att lämna landet - vad jag vet!
Så jävla skönt. Min röst är helt slut och behöver verkligen vila. Så när vi börjar den 10:e januari ska den vara i topptrim! Och då, det datumet, den 10:e, då mina vänner är det 6 månader till friheten. Sex enkla månader, sen är vi klara. Då börjar livet på riktigt.

Bakade pepparkakor igår och jag kan ju säga att många av mina pepparkaksgummor blev neurosedynskadade. Haha, underbart. Livet är en trappa och du är neurosedynskadad. HAHA. Humor.

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0