Dan' före dopparedan'

Såhär dagen innan, har jag fortfarande inga som helst julkänslor. Kanske kommer detta av att det inte kommer att infinnas några klappar under granen avsedda till moi, kanske kommer detta av att det kommer att fattas tre personer vid middagen, kanske kommer detta av att jag inte är klar med allt (fast det blir man ju aldrig), kanske kommer detta av att man på något sätt vuxit ifrån julen för detta år? Det är nog en salig blandning av allt skulle jag tro.

Iaf, så kommer Nanna hit strax, ska bli skönt att träffa henne igen! Sen ska jag inhandla de sista paketen, slå in dessa, baka lite mer julgodis, börja med maten för imorn, klä granen och sen bli det uppesittarkväll. Om jag inte däckar någonstans där i mellan. Haha.

Nyår blir fan bra i år. Förra året slutade i katastrof, fattar inte hur jag kunde vara så jävla korkad. Hm. Men nu är man ett år klokare, snyggare, erfarnare osv..... Kvällen ska spenderas med Kissie och förhoppningsvis även MLI och Einar också. Lugn och rockande kväll! Snubben har ju dissat mig för nån fancy club...Haha.

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0