Back on track!

Ledsen, kom hem från London i fredags men vi hade inget internet när jag kom hem.. Telia = Felia. Jaja.

Åkte dit onsdag morgon som ni kanske vet och shoppade nästan hela den dagen och sen var det dags - Dagen D - torsdag och provet. Tog en taxi till skolan (taxi i London har ju de löjligaste priserna alltså!) väntade en halvtimme sen var det min tur. Ont i halsen hade jag men jag kände ändå att det här ska gå bra ändå. Trekvart senare efter ett halvbra prov var jag klar och vet ni? JAG KLARADE DET!!!! JAG KOM IN! UNDERSTAND?! Helt jävla underbart. Jag ska börja högskola i London nästa höst, hur jävla awsome är inte det?!

Vill tacka alla som har stöttat mig så hemskt mycket, ni är guld värda och lite mer! Fyfaaaan, nu ni, nu kommer ni få följa mig resten av vägen också, haha. Det är så jäkla gött ska ni veta.



Idag har det varit en lugn skoldag, inget speciellt precis. Hade tänkt hinna ner på bokhandeln och köpa grejer till klapparna men jag orkar inte idag tror jag. De stänger om typ 35 min liksom.

Vi hörs sen, ska lägga upp lite bilder då!

/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0