magstarkt

Jag känner ingenting för vissa saker samtidigt som jag är svinsur för andra grejer. Hänsynslösa grejer. Natalie har faktiskt ett hjärta hon också, men vissa tror visst att jag är helgod rakt igenom, totalt blåst och inte bryr mig. Jag är inte till för att agera mamma åt andra. Speciellt inte på fyllan, det är jag trött på. Jag är trött på att det ska vara åt det ena hållet. Jag är grymt trött på att ingen lyssnar. Jag må vara extremt glad för allas skull hela tiden och det är äkta, herregud annat menar jag inte! Men att vara mittengubbe, ta hand om andra, lämnas bara för att "natalie klarar sig själv, det är lugnt" -är inte kul, gå igenom det jag har gått igenom och så ställer ni er på min plats så ska ni få se. Tro inte att min kamp med det där är över bara för att själva grovgörat är klart. Aldrig i livet.

/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0