Kill the ghost

I'm so sorry! Nejmen, jag är lite dålig på att uppdatera, jag vet. Dock har jag inte kunnat uppdatera de senaste dagarna då jag varit i Sandras stuga. Så jävla skönt att bara komma iväg från civilisationen och bara vara. Äta, läsa, sova. Tusan så gött! Speciellt när man läser en av Guns N' Roses självbiografier "Welcome to the Jungle" och har världens bästa med sig.

Yes, igår gick mitt b-dayparty av stapeln. Jag kanske aldrig nämnde att jag skulle ha ett men så är det iaf. The party was as awsome as I was. Nämen det var röj men ändå lugnt, trevligt folk och så jävla skön stämning! Som det verkar så har alla haft en riktigt bra kväll - även jag, som slapp agera hostess denna gång!

Jag tackar alla för en förbannat bra kväll och utlovar er läsare bilder sen! Först bilderna från sonis sen bilderna från igår.

Hejs!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0