Jomen tjena

Yeah, kul kväll igår. Dock kunde jag ha varit en långt mycket mer social människa. Usch, vad jag grämer mig i att jag var och skulle träffa alla istället för att bara hålla mig till det jag var där för. Booze makes me bimbo sometimes. Gosh. Bad behavior.

Efterfesten blev med Casablanca och delar av Bullet och Crash.  I know some of you screams; pic or it didn't happen but it did happen and I had to much of a heart to dare takes pics on that bus. Grabbsen var trevliga och så men Ryan Roxie tog nog första platsen ändå. Den gamla rockern är nog den fränaste människan jag träffat i mitt liv hittills. Genomgo och vilket liv sen! Jesus.

Ska slänga mig i soffan med en film nu,
see ya

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0