Tell me what you don't believe

Mhm, mysig dag idag. Kanske skulle berätta lite om igår också. Vart bara lite tagen av Slash så jag glömde det tidigare. Jo, igår så hade vi en liten mini-reunion. Det var så jävla kul! Åh, har saknat att umgås allihopa. Det var alldeles för länge sen och jag hoppas det inte dröjer sååå lång tid till nästa gång! Caath är krigsskadad efter att ha hoppat in i bilen, haha. "Ja, den där såg vi innan vi dog! Nej, jag mena innan vi drog! Vad fan fick jag dog ifrån?"

Sandra sov hos mig inatt också
, skönt! Vi låg och snackade en massa, kollade på cpfilmer på tuben och skrattade massa. Hon vart dock åka tidigt för hon skulle till Lima men sen kom hon och mandy på besök innan jag for till jobbet. För det har jag också hunnit idag, jobba. Fy. Jobb imorn också.

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0