Sweet child o' mine

jag är så lycklig. Jag går på moln, just nu kan inte framtiden se mycket bättre ut. Lite men inte mycket. Jag ska se min gud, min Zeus, min idol, min förebild, min dröm. Jag skyndade mig in och beställde biljetter så fort jag fick veta. Fan alltså, jag har varit så totalt ute ur allt som har haft med teknologi att göra. Har missat so fuckin much. Menmen, nu är jag iaf säkrad!

Jag ska se mannen som hjälpt mig att bli den jag är. Hade jag inte börjat lyssna på Guns N' Roses vid typ 4 års ålder hade jag aldrig varit den jag är idag. Jag menar, någonstans börjar man, right? Och jag fastnade för GNR, vilket bara var början! Och det har jag min mor att tacka för! Hon är lika grym som jag. Fuck Yeah!

Hmm, det kanske är lite sent att lägga in ett fett inlägg om Italy så vi tar det imorn! Promise. Jag måste samla mig lite först, haha.

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0