Hey!



Men hörrni, det där provet gick fan så bra! Eller det kändes rätt bra iaf. Har varit på något sablans möte i 1 och en halv jävla timma efter skolan, skönt att få det gjort men liksom orka?

Imorn är det fredag, men inte vilket fredag som helst - det är valborg! Wooohooo, valborg brukar för det mesta vara riktigt kul! Haha, för två år sen (FATTA TVÅ ÅR SEN SANDURU?!), var jag och Sandra med några härliga grabbar och Sofia till Lima, herregud vilket kväll! Förra året var vi överallt och ingenstans, kul!

 Och valborg, är ju faktiskt inte bara valborg för mig och en del av mina vänner. Nejnejnej! För på valborg fyller underbaraste Evelina Larsson år! I år 18 fuckin jävla år!
Haha, förr i tiden brukade vi vara hos hennes mormor och fira med pyamasparty, sakna!

Jag har bestämt mig för att imorgon ska bli awsome och då är det så. Punkt. Ciao

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0