fyfasen

Mmm, alltså jag älskar impulssaker. Och jag gör när jag är nervös eller stressad så gör jag sånt. Jag sysselsätter mig med random saker som jag aldrig gör annars. Jag har t.ex. aldrig tonat/färgat håret och vad jag gjorde jag i morse av ren nervositet? Tonade håret!
Hade en (trodde jag) perfekt toning meeen... det vart för mörkt. Så jag antar att det blir att tvätta håret ett par gånger nu. Det är ju för i helvete nästan korpsvart. Okey, inte men brunsvart och det passade inte så bra på mig även om jag är mörk.

Så fruktansvärt dumt gjort. Och Cathrin sa att jag såg knäpp ut. Alla andra vart också riktigt förvånade och jag såg den där ogillande glimten i deras ögon.
Fan också. Slänger in en bild sen så får ni se hur dumt det ser ut.

Kommentarer
Postat av: CaaatH

äääälskling :( förlåt! men du ser ju alltid knäpp ut! hihi :). nej jag skoja men... det var fint! ovant baarararraa :) <3

2010-04-26 @ 20:57:52
URL: http://caaathrin.blogg.se/
Postat av: Nat

It's okey hun! haha, du ser också knäpp ut, ehehe :) ja, ovant för mig också :) <3

2010-04-26 @ 22:40:51
URL: http://nataliemorravej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0