fuck off and die


Kate Moss

Efter en hel jävla natt i telefon, dåligt med sömn och dåligt humör så blev spelning idag rätt bra. Går det att dölja dåligt humör? Svar: Ja, men det blir förbannat falskt och alldeles för mycket. Hm, ja ibland ÄR jag för mycket för mig själv. Tänk då hur jag lär vara för alla andra? Min mask börjar brista.

Men vi kanske inte ska vara så tråkiga och sura nurå? Lite får man alltid vara. Vi har ju faktiskt Engelska B nationellt prov imorn, vilket är både bra och dåligt. Bra för att jag tycker om engelska (hehe, maybe cause it's natural?) men dåligt för ORKA liksom, haha. Och så är jag nu lovad en resa, again, till Usa för att träffa en del av familjen. Men det blir inte förrän i höst. Har mycket att se fra emot, vilket gör allt lättare.

Har ni något att fråga som handlar om mitt liv, fråga mig ist för att fråga andra. Det är så rykten börjar, idioter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0