anytime of yours is my time



Har myst med tre helt underbara b-rudar nu på kvällen. Käka pizza så alla fick ont i magen, köpte godis och skulle dra hem till Caath men det var så förbannat svinkallt så vi drog till Yrs istället. Sen fick jag skjuts hem av Ewe. Hade det inte varit så äckligt kallt och om det någon gång kunde sluta spontan-snöa så hade vi garanterat varit ute längre. Jag och Yrsa brukar ju ta våra kvällar då vi bara går runt byn för att koppla bort allt. Hatar malung, men det hjälper iaf.

Varför kan människor inte bara stanna på en nivå? Varför inte vara sig själv? Varför ändra sitt jag från person till person som man umgås med? Kan man inte vara samma person med allihop men visa olika sidor efter vad man har gemensamt? Varför låta andra bestäma dig? Varför vara tillfällig? Varför inte vara permanent?

Jag tycker bannemig jag duger som person och är därför samma person med alla jag känner.

Kommentarer
Postat av: CaaatH

jag älskar dig!

& du är perfekt.

2010-04-24 @ 09:06:48
URL: http://caaathrin.blogg.se/
Postat av: Nat

Jag älskar dig också!

2010-04-24 @ 16:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0