Alltså han verkar ju vara lite dum i huvudet



Det känns som att det har varit en extremt lång dag fastän det inte varit det. Jag har fått mig en ny mobil och ett nytt nummer. Skönt. Sandra har tjatat på mig i en evighet att jag ska skaffa halebop och nu har jag gjort det! Det tog bara ett par år, höhö.

Mitt huvud är sprängfyllt med saker som är värda att tänka på mer än en minut eller två. Jag har svåra beslut att göra. Jag har (eller Bengt har), hittat en utbildning som jag mer än gärna skulle vilja gå efter gymnasiet.
 Det är bara en ettårsutbildning och är perfekt att gå om jag liksom inte riktigt vet vad jag ska utbilda mig till. Det är en schysst skola som ligger i London. Musik såklart. Jag har ju redan tänkt på univeristy i London. Närmare bestämt har jag funderat på Oxford - dock inte inr. musik. Inte för att jag tror att jag kommer in precis, men jag vill iaf testa. Under kan ske liksom.

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag käka lite! C ya later rockers

/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0