Snygg, snygg, snygg! :D

Japp, igår var det tjejvkväll uppe hos Ida, absolut så långt bort i Mobyn du kan komma! Det var uuuurmysigt i hennes nya lya i lillstugan på gården. Så skulle jag också vilja ha det! Vi snackade en massa strunt (bla. bröstförstoring eller bröst över huvudtaget, haha), käka onyttigheter och kollade på "The boat that rocked". Den var lite rolig och så var det ju en så jävla snygg kille som hade huvudrollen! Kommer inte ihåg vad han heter just nu, iaf under hela filmen så satt jag och Evelina och försökte komma på vem han var lik. Så småning om kom vi underfund med att ha var lite lik extremt heta Robert Pattinson! Och när jag närmare skulle undersöka denna unga man idag visade det dig att han och Rob faktiskt var riktigt goda vänner, haha. Ser du Evelina? Haha, så rätt vi hade då!

Kommentarer
Postat av: yrsa

det var väl inte strunt! :o

bröstförstoringar is the shit, mitt liv snar ;D

2009-09-21 @ 13:30:58
Postat av: Natalie

Hahah, vi snacka juen massa strunt förutom det momentet vännen ;D

2009-09-22 @ 23:10:27
URL: http://nataliemorravej.blogg.se/
Postat av: Evelina

svar: haha ja, men ni går ju varken samhäll eller natur :p

2009-09-23 @ 21:22:09
URL: http://evelinamarina.blogg.se/
Postat av: Anton

Haha, jag skulle kolla på The Boat That Rocked. Men jag fick annat för mig som jag kan berätta för dig nån gång Natalie... ;)

2009-10-14 @ 22:40:01
Postat av: Anonym

KOLLA IN DETTA INLÄGGET --> http://ceciliesjostrand.blogg.se/2009/october/smygreklam.html DU KOMMER INTE (!!!!) ÅNGRA DIG! ♥

2009-10-14 @ 23:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0