Say what?!






Kroppen får säga vad den vill men i sinnet är jag ganska glad! Igår var en mycket social dag. Först var man hos Anna och sedan bar det av till Cathrin för mys i hennes lägenhet! Idag har jag insett hur lätt jag har för att lära mig instrument, liiiite roligt måste jag säga. Haha, gehöret är ju på topp också! 5 minuter tog det sen kunde jag mer eller mindre hela 21 guns (Green Day) på piano. Duktig Natalie! Menmen, nu bär det av till Hemköp där jag ska möta Anna, köpa middag och sen blir det myskväll hos henne :)

See ya


Promoe - Dekadansen


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

gaalet snygga är de skorna!!

2009-10-14 @ 23:47:26
URL: http://johannasarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0