wtf?!

Underbart, jag som tyckte jag hade mycket kurser redan så kommer jag att få 2 till efter nästa schemabyte (v.46), kul. Religion och om jag inte såg fel även administration. Fuck, som att det inte vore nog redan?! Kultur redovisning och historiaprov imorn, volontär för rockgymnasiet på gymnasiemässan på torsdag och matteprov på fredag. Mitt liv suger. Sen är det faktiskt inte så lätt att vara enda tjejen i klassen heller, vissa dagar är ju helt...aaaaaah! Man får sån lust att skrika. fy fan. Sen menar de som har lagt alla sheman att man ska duscha, fixa sig och ta sig på lektion på 10 min efter idrotts-/specialidrottslektionerna, det är ju helt insaine! Speciellt eftersom vi har fotbollen på JOFA och det är långt dit! Nää, nu ska jag ta och fila på min redovisning och ikväll bär det av till Cathrin. tack och bock
/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0