så här ligger det till....

Det var ett tag sen nu, men nätet har dampat så.. Det har iaf hänt en del! Vi får se om jag orkar att skriva allt men i fredags hade skolan sin egen FN-dag som är = temadag = spelning. Det gick väl bra antar jag, det var inget speciellt direkt, det kändes som whatever liksom... Menmen, hoppas det blir mer drag på caféteriaspelningen som står här näst på schemat! 21 guns, walls, over the hills, civil war, mr brightside, det är många låtar som vi börjat med men som vi inte har spelat och jag vill, jag vill, jag vill! Sen finns det ju en baktanke med låtarna också ;) Alla de låtarna är inte Åkes typ av sånger så det betyder att jag och Jennifer får sjunga mer, höhö. Elakt men sant. I alla fall hade vi mini fest at my house senare på kvällen, för lite folk men det var trevligt ändå! Jag satt i Jennifers löshår och hjälpte henne klippa det. Det vart inte så pjåkigt! Igår var jag ute på promenad med my best male friend Martin och senare hamna vi på en random fest som var lite trevlig :) Förresten så har Sandra lov den här veckan och det ska bli helt underbart att ha henne hemma i en hel vecka! Mitt ljus i mörkret! Fast det är Evelina också... Evelina och Sandra, mina ljus i mörkret! Nu blir det söndagsmys med morsan, see ya!
/Nat

Kommentarer
Postat av: Martin! ;)

Nästa gång SKA jag höra civil war!! Då får inte åke och bengt ta bort den eller några andra! haha ;) Ja promenad igår/inatt var trevligt! Motion + fest i ett, liksom!! haha ;D Får ta och bli sabaidi någon dag här sen nu då! :D

2009-10-25 @ 22:12:02
Postat av: Natalie

Hahaha, klart du SKA få höra den! :D Absolut, vi får köra en finmiddag ;) haha!

2009-10-26 @ 11:25:14
URL: http://nataliemorravej.blogg.se/
Postat av: Evelina

Men åh sötnöt! Du kan vara ljus!

För övrigt tycker jag definitivt att ni ska köra de där låtarna! It would be awesome!

2009-10-30 @ 23:09:28
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0