alltså du är jätte söt men jag fattar inte vad du säger

åååååååhhh, så skönt det är med lov! Egentligen skulle jag behöva göra mer än jag göra på dagarna men jag slappar istället och käkar massa onyttigt. Sånt som jag inte har tid med annars. Hä e full si solvöl hä väl! Helgen uppe i Kvilselen var helt underbar! Fasen I love you girls! Ligga i en stor hög i en 90 säng och bara vara och snacka massa skit, MUMS! Sen traditionen att spilla. Ulrica du kommer att komma ikapp nästa gång! Det måste göras om snart! Om ni vill läsa mer om vad vi gjorde kan gå till Evelinas blogg, där står lite mer detaljerat. Idag ska jag nog pallra mig till skolan och hämta saker så jag kan plugga lite för det behövs.



See ya! /Nat  


Kommentarer
Postat av: Evelina

Älskar dig med! Helt freakin' awesome helg!

2009-10-14 @ 23:37:57
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0