tagga ner natalie!

Lite uppdatering om de senaste dagarna då.

  • Tisdag: utvecklingssamtal som var mycket positivt! Menmen, det fanns ju lite dåliga punker också... Som att jag är lite för ambitiös en del gånger, I know, och att jag måste tagga ner, det vet jag också så..... YOGA HERE I COME!
  • Onsdag: var nervös hela dagen! Lucia-fotografering på kvällen + info. Skitfult kort men whatever! Jag och Marina funderar på att gå och fråga om vi får ta om våra men vi får se... I övrigt var det ganska inressant allt vi ska göra!
  • Idag: Sovmorgon till 11.15, gôtt! Sen blev det att slösa en hel matte lektion genom att snacka med Yrsa, haha. Sedan ensemble som var riktigt, riktigt rolig! Igen igen! Spelade in på gammalt vis dvs. i mono och skulle också göra i stereo men vi hittade inte det andra stället till mikrofonen tyvärr.. Men det var lite kul att höra klassen, hur vi jobbar och hur vi liksom låter för det har vi inte gjort förut. Intressant! Kul att man hör oss skrattade i början, hahaha! Alla var helt knallröda i ansiktet i försök att inte skratta särskilt högt och första gången glömde Sander tillochmed bort att spela, haha!

Kan ju bara göra en instickare om min klass! Har blivit lite konstigt nu då eftersom Jennifer bara har karaktärsämnena med oss så jag är i stort sett enda tjejen i klassen. Jag har grymt kul med grabbarna vill jag mena, men det känns ändå så himla konstigt och det gör min förvirrad. Inte så kul på det sättet. Menmen, vi har många roliga stunder ihop. Haha, jag menar, många tänker perverst/säger perversa saker, jag är definitivt en av de många som verkligen har svårt att hålla sig för att säga något om jag skulle komma på en pervers tanke (och då menar jag när man liksom hamnar i den situationen att man känner det där suget för att någon har sagt något som kan tas på olika sätt och man bara måste säga det) MEN killarna i min klass de har inga gränser (vilka killar har det?). De säger perversa saker nästan konstant och visst det är oftast kul men som tjej blir jag faktiskt rätt less på det när det går överstyr! Inget illa menar boys, lovar! Det blir bara för mycket ibland, I'm sorry! Sen snackar de ju en massa annat som jag inte fattar ett dugg av! I'm completely lost! Sen är ju så (kille som tjej) att man förlitar sig oftast till någon av samma kön i sin klass men jag har ingen vända mig till. Så jag är liksom mitten och jag vill inte bara mitten! Dessutom har jag aldrig varit någon pojkflicka och är därför inte så van vid att vara så mycket med pojkar som jag är nu. Menmen, är det inte som det är?! Nu har jag fått skrivit av mig, tack och bock för idag!

/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0