knäppt

Helgen har varit trevlig på många sätt! Många blandade känslor eftersom det har varit så mycket stor variation på helgen, eller rättare sagt - hela veckan. Gymnasiemässan gick som smort men det var INTE kul att vakna på fredagen och veta att man ska typ misslyckas på matteprovet. But you gotta do what you gotta do. Fredagen bjöd på tråkiga nyheter då Paramore biljetterna helt plösligt var slut på livenation.se! Men de brukar alltid släppa fler så jag håller tummarna för min och Evelinas skull! Fredagen var lite trevlig men det hade varit mycket mysigare att stanna hemma. Gårdagen var dock mycket trevligare! jag vet inte varför men varje gång jag och Yrsa kör vår rutin (som det nu har blivit.. den innebär att vi sitter hemma hos Yrsa i hennes rum och sminkar o fixar oss medans vi tar en fördrink innan förfesten ;) ) så blir kvällen alltid lyckad! Alltså det är liksom inte riktigt tråkigt nån gång. På fredag blire Manhattan där jag antagligen ska vara värdinna och drottning i baren som ledningen kallade det x) Kul ska det bli! Jag råder Malungs ungdommar att komma dit! Come on liksom, detta händer inte särskilt ofta och det är väl bättre att vara där än att vara ute och frysa? Let's get everybody in the same place! Come together! Det är inga alkoholtester innan så kör igång med en riktigt bra förfest och kom sedan! Nu är det dags att dra för mig, har andra saker att göra! See ya

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0